* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
XII Łódzkie Targi Edukacyjne2008-12-10 11:44:18Łódzkie Targi Edukacyjne to najważniejsze wydarzenie promujące wszechstronną ofertę edukacyjną w regionie łódzkim. Na targach prezentowana jest oferta wyższych uczelni z całego kraju oraz zagranicy, szkół publicznych i niepublicznych, placówek zajęć pozaszkolnych oraz szkół językowych. |
![]() |
Konferencja ERP Silesia w pigułce2009-09-29 12:10:31* zaprezentowanie możliwości nowoczesnego oprogramowania gospodarczego (ERP, EDI, CRM, BI, CSM, etc) w firmach różnego typu i różnej skali - wykorzystanie internetu w rozwiązaniach zarządczych i firmowych - podpis elektroniczny wewnątrz i na zewnątrz firmy - prezentacja wzorcowych wdrożeń ERP w firmach (dyskusja z menedżerami firm w których to zostało dokonane), |
![]() |
Kursy angielskiego w Internecie – kursy angielskiego przez Internet2009-12-28 11:46:05Internet z impetem rozprzestrzenia się na kolejne dziedziny ludzkiego życia. Na początku usprawnił komunikację międzyludzką i przekazywanie informacji, teraz dodatkowo zaczyna się w nim dostrzegać potencjał dla szerzenia nauki. Dzisiaj można nie tylko zdobyć za jego pośrednictwem tytuł naukowy, ale także uczęszczać na kursy angielskiego. |
![]() |
Arkana sukcesu w sprzedaży zostały ujawnione!2010-01-08 10:39:22Już 11 stycznia w salonach prasowych pojawi się nowy numer magazynu Business Coaching. Business Coaching to specjalistyczny magazyn szkoleniowy dla praktyków zarządzania. Czasopismo spełnia rolę swoistego szkolenia, dostarcza bowiem, praktycznych informacji związanych z zarządzaniem, które można z powodzeniem wykorzystać w firmie, tak aby zwiększać swoją efektywność pracy. To jedyny magazyn, który zawiera gotowe plany działania dla menedżerów i materiały do przeprowadzenia badań i analiz w firmie. |
![]() |
Czy każdy klient może być kluczowy?2010-01-15 11:08:23O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korzyści, wiemy prawie wszyscy. Co zatem możemy zrobić, aby zyskać pewność że nasze działania i nakłady są współmierne do korzyści osiąganych ze współpracy z danym klientem. Na pewno warto odpowiedzieć sobie na pytanie kto dla nas jest ważnym klientem. |
Szkolenia prawo budowlane Krynica-Zdrój, Dolnośląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.